It's ALL about EPPHY

......On My Way To Become Good Wife And Great Mother.......

Go!

"I have lived through much and I now I think I have found what is needed for happiness. A quiet, secluded life in the country with possibility of being useful to people" -Tolstoy

Wednesday, September 7, 2011

OPO IKI???

Paz lg baca2 blog kesayanganku ini...

Gedubrak!!!

Kok isinya keluh kesah semua ya, astaghfirulloh hal adzim, tragis bener uripe epi.
Pan gk ngeluh karna kerjaan, pazti ngeluh karna muji.
Duh gusti, ngapuroken kawulo panjenengan seng sondok2 aneh iki.

Uwezlah, bubar, bubar,,,
kerjo iku ono resikone, jalin hubungan yo ono resikone. Uweslah ep, gak usah dipikir nemen2 garai stres awakmu. Uwezlah. Jalani urep opo anane. Seng semangat. Seng positif thinking. Seng penuh rasa syukur. Mengko lak urepmu adem ayem tentrem. Wez ojo tek ah eh maneh....
Awas nyo pan ngono maneh!

No comments:

Post a Comment