It's ALL about EPPHY

......On My Way To Become Good Wife And Great Mother.......

Go!

"I have lived through much and I now I think I have found what is needed for happiness. A quiet, secluded life in the country with possibility of being useful to people" -Tolstoy

Tuesday, November 22, 2011

Sea GAMES 26 Jakarta





Whoah.
Berakhir sudah gegap gempita pesta olahraga seasia-tenggara, SeaGames ke 26 di Jakarta-Palembang.

Saya sangat antusias dg acara ini, secara Indonesia yg jd tuan rumahnya gitu lho.

Badminton dan sepak bola is the most entertaining game for me. Serru bgt. Meski taupik hidayat cuma dpt perungu dan timnas garuda cuma dpt perak kalah dr malaysia, but it doesnt matter. Wora popo. Hmmm Epphy tetep seneng!!! Indonesia menyabet juara umum tahun ini dg 170 emas, hebat kan?!


Meski sempet nyesek gara2 cap negara tetangga yg bilang kalo "It's the worst organized seagame ever in history" but, once more, wora popo. I'm still proud of Indonesia.

Thank you to all Indonesian athlete, you make us proud to be indonesian.

Saya lahir di Indonesia, saya tumbuh di Indonesia. Saya makan nasi dari padi yg tumbuh di tanah Indonesia. Saya minum dari air yg mengalir di Indonesia. Saya hidup di Indonesia. Saya cinta Indonesia. Dan saya bangga menjadi orang Indonesia.

Hidup Indonesia!!!

No comments:

Post a Comment